środa, 13 sierpnia 2014

Bohaterowie

Valerie White
"Przez całe życie wmawiali mi, że jestem nikim, niczego nie potrafię i skończę jak matka-dziwka, popełnię samobójstwo poprzez zapicie się albo zaćpanie. Wyzywali od ćpunek, alkoholiczek i brudasów, nikt we mnie nie wierzył oprócz mojego brata. Taniec towarzyszył nam od dziecka, wyzwalał od złych emocji, w których byliśmy uwięzieni. Dzięki niemu nie poddaję się, ciągle walczę. Teraz jest mój czas, żeby zabłysnąć".
Justin Bieber
"Ciągłe przeprowadzki, ciągle nowe przyjaźnie, nowe miejsca, nowa szkoła, ile można? Tym razem przegięli. Zawsze byłem grzecznym chłopcem z dobrego domu i co dostawałem w zamian? Fałszywych przyjaciół, którzy chcieli tylko mojej kasy, ignorowanie przez rodziców, pustkę w sercu. Jedyne co się nie zmieniło to pasja, jednak już nie będę taki sam. Nie mam zamiaru."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz